Τρόποι Πληρωμής & Αποστολής

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ/ΠΛΗΡΩΜΗ

Οι παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος αποτελούν συνάψεις σύμβασης πωλήσεως εξ αποστάσεως, οι οποίες διέπονται από το εκάστοτε ισχύον νομικό πλαίσιο. Η σύναψη σύμβασης προϋποθέτει δικαιοπρακτική ικανότητα του πελάτη, και η εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για τυχόν παραγγελία από μη ικανά πρόσωπα.

Η παραγγελία προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης, ιδίως τη συλλογή και όπου απαιτείται τη χρήση προσωπικών δεδομένων.

Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο πελάτης λαμβάνει αντίγραφο της παραγγελίας στο e-mail που έχει δηλώσει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας του.

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα διαθέτει τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:

  •  Με τη χρέωση της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας. Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται την ημέρα έναρξης της διαδικασίας αποστολής των προϊόντων. Η εταιρεία δεν κρατά στοιχεία της κάρτας, πέραν των όσων διαβιβάζονται από την τράπεζα Eurobank, στο ασφαλές περιβάλλον της οποίας γίνεται η πληρωμή μέσω κάρτας. Εάν η συναλλαγή που γίνεται με χρέωση κάρτας απορριφθεί από την τράπεζα, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία σας.
  • Με αντικαταβολή κατά την παραλαβή των προϊόντων.
  • Μέσω λογαριασμού Paypal.
  • Με πληρωμή τη στιγμή της παραλαβής της παραγγελίας από το φυσικό κατάστημά μας.

Ο χρόνος εκτέλεσης και παράδοσης των παραγγελιών δεν περιλαμβάνει τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις αργίες.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Ο καταναλωτής μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του πριν την ολοκλήρωση της επεξεργασίας της. Εφόσον η παραγγελία έχει διεκπεραιωθεί, δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης αυτής.

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, πέραν των ανωτέρω, ο αγοραστής έχει τα δικαιώματα που προβλέπονται από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας, με δική του επιβάρυνση του κόστους επιστροφής των προϊόντων.

Για να γίνει δεκτή επιστροφή, τα προϊόντα θα πρέπει να είναι άθικτα, με όλα τα καρτελάκια και στην αρχική τους συσκευασία, να υπάρχει η απόδειξη λιανικής πώλησης και να έχει προηγηθεί συνεννόηση με την Εταιρεία (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικά στο 210 9336949). Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην προβεί σε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση προϊόντος στην περίπτωση που το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί ή δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, καθ’ οιονδήποτε τρόπο (πχ παραβιασμένη συσκευασία κλπ). Εν όψει των ειδών που εμπορεύεται η Εταιρεία και για λόγους υγιεινής ο παρών όρος θεωρείται απολύτως εύλογος.

Κόστος Επιστροφής

Η Εταιρεία επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής στις περιπτώσεις που η επιστροφή γίνεται λόγω λάθους της Εταιρείας ή που το προϊόν είναι ελαττωματικό. Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να έχει προηγηθεί επικοινωνία με την Εταιρεία, η οποία θα παρέχει τις σχετικές οδηγίες για την επιστροφή. Η επιστροφή στις περιπτώσεις αυτές θα γίνεται αποκλειστικά και μόνο με χρήση της μεταφορικής εταιρείας με την οποία συνεργάζεται η Εταιρεία (Γενική Ταχυδρομική) αφού προηγηθεί σχετική συνεννόηση. Σε διαφορετική περίπτωση, και εφόσον ο πελάτης χρησιμοποιήσει μεταφορέα της επιλογής του ή δεν ακολουθήσει τις σχετικές οδηγίες, το κόστος επιστροφής θα βαρύνει τον ίδιο.

Στις υπόλοιπες περιπτώσεις επιστροφής, το κόστος μεταφορικών επιστροφής και αντικατάστασης βαρύνει τον πελάτη. Και στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να έχει προηγηθεί επικοινωνία με την Εταιρεία, είτε τηλεφωνικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σύμφωνα με τα ανωτέρω αναφερόμενα.

Επιστροφή χρημάτων γίνεται μέσω τραπέζης, και ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της παραγγελίας. Η εντολή για επιστροφή χρημάτων δίδεται από την εταιρεία άμεσα, αφού παραληφθεί το προϊόν και μόλις διαπιστωθεί ότι πληρούνται οι σχετικές προϋποθέσεις. Ο χρόνος για την διεκπεραίωση από την τράπεζα της εντολής επιστροφής των χρημάτων δεν εξαρτάται από την Εταιρεία, και συνεπώς αυτή δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για τυχόν καθυστερήσεις.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Χρόνος παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων, εφόσον αυτά είναι άμεσα διαθέσιμα, είναι από 1 έως 4 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα επιβεβαίωσης της παραγγελίας.

Η Εταιρεία μας συνεργάζεται για τις παραδόσεις της με την Γενική Μεταφορική, της οποίας εφαρμόζονται όλοι επιμέρους όροι εκτέλεσης της μεταφορικής υπηρεσίας, όπως αυτοί αναρτώνται στην ιστοσελίδα της Γενικής Μεταφορικής.

Κόστος μεταφορικών-αντικαταβολής

Το κόστος αποστολής διαμορφώνεται ως εξής:

Εντός ορίων πόλης: 3 € για πακέτα μέχρι 2 κιλά

Προς χερσαίους προορισμούς του δικτύου της Γενικής Ταχυδρομικής, 3,20 € για πακέτα μέχρι 2 κιλά και για κάθε επιπλέον κιλό, η χρέωση ανέρχεται σε 0,80 €

Προς νησιωτικούς προορισμούς του δικτύου της Γενικής Ταχυδρομικής, 3,40€ για πακέτα μέχρι 2 κιλά και για κάθε επιπλέον κιλό, η χρέωση ανέρχεται σε 1 €

Προς δυσπρόσιτες περιοχές, η χρέωση διαμορφώνεται στα 6,50 € μέχρι τα 2 κιλά και για κάθε επιπλέον κιλό, η χρέωση ανέρχεται σε 1,50 ευρώ.

Τα μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 50 ευρώ είναι δωρεάν.

Αντικαταβολή

Το κατάστημά μας έχει τη δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή. Η αντικαταβολή χρεώνεται με 4,00€ για πακέτα μέχρι 2 κιλά βάρος, και 1 ευρώ για κάθε επιπλέον κιλό.

Διευκρινίζεται ότι το κόστος της υπηρεσίας αντικαταβολής βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη, και δεν μπορεί να αναζητηθεί σε περίπτωση επιστροφής.